Is deze nieuwsbrief niet goed leesbaar? Klik dan hier voor de webversie.
Beach Challenge website
 
Beach Challenge ondersteunt "Ik word donor"
Triatleet Wouter Duinisveld is het levende bewijs dat de bereidheid om orgaandonor te worden van levensbelang is. In 2007 kreeg de Hagenaar een nieuw hart nadat zijn eigen hart door een acute virusinfectie niet meer functioneerde. Een donorhart was niet direct beschikbaar en maandenlang verkeerde hij in grote onzekerheid of hij op tijd een donorhart zou ontvangen. Hij bleef op dat moment in leven via een kunsthart. Na 9 maanden kwam er een geschikt hart beschikbaar en kon Wouter aan een nieuw leven beginnen. Lees verder...
 
Koolhydraten stapelen met de pasta van Borsboom Catering
Sporten maken hongerig. Gelukkig kun je ook dit jaar tijdens de Beach Challenge heerlijke pasta eten, zodat jouw energievoorraad weer snel is aangevuld. Geef bij je inschrijving aan of je gebruik maakt van de Pasta Party op vrijdag 12 en/of zaterdag 13 juli. Banketbakkerij & Catering Borsboom, trouwe sponsor van de Beach Challenge, zorgt er vervolgens voor dat je een voedzame en lekkere maaltijd voorgeschoteld krijgt! Lees verder...
 
Dexter Wessel heeft een droom: Diaz brothers naar WK
Wie is Dexter Wessel en wie zijn in vredesnaam de Diaz brothers? Dexter, 20 jaren jong, is biologiestudent in Leiden. Lid van de reddingsbrigade en vorig jaar voor het eerst deelnemer aan de Beach Challenge. Daarnaast deed hij al 10 jaar aan vechtsport: taekwondo en muay Thai. Maar heeft nu definitief gekozen voor de triathlon. Zijn einddoel: de Norseman Extreme Triathlon. Dexter heeft twee sportidolen en jullie raden het al: dat zijn inderdaad de Diaz brothers, Nick en Nate. N&N, laten we ze zo even noemen, zijn twee zeer bekende free fighters uit California. Lees verder...
 
Azivo verbindt zich aan Kids Challenge
Sinds begin maart heeft de Kids Challenge een nieuwe naam: de Azivo Kids Challenge! Azivo, onderdeel van Menzis, is een zorgverzekeraar diep geworteld in de Haagse samenleving. Mens en gezondheid staan centraal bij alles wat Azivo doet. Azivo neemt initiatieven om een gezonde levensstijl te stimuleren. Wat Azivo betreft wordt daar zo vroeg mogelijk mee begonnen, bij voorkeur met veel plezier en in een leuke omgeving. Daarom vormen de Kids Challenge en Azivo een uitstekende combinatie! De inschrijving voor de Azivo Kids Challenge is inmiddels geopend, schrijf je in via de website.
 
Rob de Boer maakt videoproductie WK Cross triathlon
In de vorige nieuwsbrief meldden we al dat NOS Studio Sport naar Kijkduin komt voor een reportage over het WK Cross triathlon. Daarnaast zijn er flinke stappen gezet om in eigen beheer een professionele videoreportage te maken. Vier cameramensen zullen de hele dag opnamen maken en de wedstrijd vanuit alle hoeken volgen. We hadden nog wel een regisseur met "triathlonverstand" nodig om er een mooi geheel van te maken. Hiervoor kwamen we uit bij Rob de Boer. Rob is producent van de wedstrijdverslagen van de Eredivisie triathlon in 2012. Hij heeft de film “Dwaas of triatleet” en een documentaire over de Leiden Marathon op zijn naam staan. Met Rob en zijn bedrijf El Campesino Mediaproducties zijn we er zeker van de visuele erfenis van het WK in goede handen is.

Met dank aan onze trouwe sponsors, die de Beach Challenge mede mogelijk maken!

GEMEENTE DEN HAAG
CUBE - AA-Drink
Azivo - BORSBOOM BANKET

De airco dokter - Van der Hoeven Milieuservice
Run2Day Den Haag - Annatommie - Sparxx
Staedion - Easy Washer - XEndurance
NH Atlantic Hotel - JOOP GARDIEN INTOOLS - Rijswijkse Vuurwerkhal
Wall $treet - Tuincentrum Ockenburgh - Hollandvis
Maessen Tenten - Beach Resort Kijkduin
Meeuwisse MBB Beheer - Link Sport Marketing Business



 

ITU
Gemeente Den Haag
Cube
Borsboom Banket
Azivo Health Care Insurances
AA-drink